
Relasjonsbygging
Favna inviterer til julelunsj med julegrøt, rød saft, gode samtaler og hyggelig førjulsstemning.
Dette blir en uformell samling med fine folk, litt julekos og kanskje en overraskelse eller to underveis. Vi kan ikke love at nissen dukker opp, men historien viser at man aldri skal si aldri.
Ta gjerne med godt humør og kle deg i noe julete, så ordner vi resten!
Vi gleder oss til å se dere! 🧡